la gordita

Den lilla tjocka

Analys vecka 2

Publicerad 2014-01-14 19:39:11 i

Jag har kommit igång med träningen nu, har tränat tre-fyra ordentliga pass och har flera pass inplanerade veckan som kommer också. Frukosten har jag däremot inte lyckats göra någonting åt. Märker att jag håller mig mätt mycket längre om jag äter kokt ägg.
 
Drack en öl hemma hos O eftersom jag typ glömt bort att jag inte ska dricka alkohol. I övrigt har jag inte druckit alls. Har dock druckit ett litet glas juice till frukost då och då.
 
Har övat på att inte äta monsterstora portioner. Lyckas ibland men borde nog försöka äta ännu mindre, och istälelt få till mellanmål. 
 
Fortfarande inga snedsteg när det gäller socker, men det är ju bara två veckor avklarade så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela